Często zadawane pytania

1.Jak sprawdzić stan realizacji Twojego zamówienia ?

Na podany przez Ciebie adre e-mail będziemy wysyłać informację związaną z statusem Twojej przesyłki. Status swojego zamówienia możesz również sprawdzić po zalogowaniu się na swoje konto w naszym sklepie.

    2. Czas realizacji zamówienia.

Wszystkie przesyłki staramy się realizować na bieżąco. Wysyłka Twojej paczki następuje zazwyczaj w ciągu 24h od daty złożenia zamówienia w naszym sklepie internetowym. Przesyłki pakujemy według kolejności wpływających do nas zamówień. Czas realizacji zamówienia może się nieznacznie różnić w zależności od wyboru sposobu płatności oraz dostawy. Zamówienia realizowane w pierwszej kolejności to te, które zostały opłacone oraz przesyłki pobraniowe. Kiedy paczka zostanie już do Ciebie nadana otrzymasz od nas numer listu przewozowego.

    3. Formy transportu

Oferujemy Państwu do wyboru Pocztę Polską oraz kuriera INPOST. Realizujemy również wysyłki pobraniowe.

    4. Ile zapłacę za wysyłkę ?

Aktualny koszt transportu podany jest w zakładce koszty wysyłki W zależności od wyboru sposobu dostawy całkowity koszt wysyłki poznasz przy ostatnim kroku składania zamówienia. Pamiętaj również, że nasz sklep oferuję darmową wysyłkę po przekroczeniu wartości zamówienia 300 zł

    5. W jaki sposób zapłacisz za zamówienie ?

Za swoje zamówienie możesz zapłacić przez konto bankowe na nasz numer konta który podany jest w zakładce KONTAKT. Możesz również skorzystać z szybkich płatności Przelewy24. Oczywiście możesz również opłacić zamówienie podczas odbioru towaru ( przesyłki pobraniowe )

   6. Czy mogę otrzymać Fakturę VAT ?

Oczywiście, podczas składania zamówienia zaznacz odpowiednią opcję, wprowadż dane a FV zostanie wystawiona. W przypadku nie zaznaczenia domyślnie zawsze wystawiamy paragon fiskalny.

    7.Jak zmienić swoje zamówienie ?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie złożenia modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek edycji (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie lub w formie elektronicznej